20 - This month


Datum: 2010-12-07 Tid: 11:36:10


Lucia 2008

December nu, och även fast jag kanske skulle föredra 30 grader varmt och skinande sol, så måste jag faktiskt erkänna att det här är en av mina favoritmånader. Jag älskar julen, och allt som har med den att göra. Har redan satt upp julgranen, och förutom några små klappar som ska kirras är julklapparna snart klara. Awesome, faktiskt.

På lördag ska jag iväg med pojken till raw comedy i Stockholm, och samma dag åker min bästa vän iväg till Thailand i 3 veckor. 3 VECKOR!!!! Kommer förmodligen sakna ihjäl mig efter henne om jag känner mig själv rätt.
På tisdag för ett år sen blev jag och Daniel tillsammans, och jag har lite mysiga planer inför kvällen.
Det är väl egentligen det enda viktiga som händer den här månaden. Jag menar, att jag ska fira jul och nyår lär ni ju redan ha förstått. Förhoppningsvis lyckas jag tigga skjuts med pappa upp till syrran dagarna efter jul, det visar sig då.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback