22 - Something that upsets me


Datum: 2010-12-08 Tid: 13:36:30

(även fast johanna är med på bilden har hon ingenting att göra med detta inlägg)

På senaste tiden har jag blivit ledsen hur lätt som helst, vilket är en stor skillnad mot förut då jag hatade att visa mig sårbar. Detta är någonting jag jobbar på varje dag för att förändra och inte vara lika känslig. Hur som helst..

Det värsta jag vet är att misslyckas och känna mig otillräcklig. Det kan vara vad som helst egentligen. Jag minns när jag var liten och vi förlorade en match. Då kunde jag bli så arg på mig själv att jag ville sluta spela fotboll helt och hållet. När jag fick betygsomdömen i höstas och insåg att jag hade mindre än vg i några ämnen blev jag jätte ledsen. Jag tror det kan bero på att jag har såpass höga krav på mig själv. Är det någonting som jag verkligen kan bli helt förstörd över är det just detta. Att inte vara bra nog.

I skrivande stund har jag ont i hela kroppen och vet inte alls vart jag ska ta vägen. Att ha känslan av att man inte är tillräcklig för en person är det värsta som finns. Det gör så himla ont.
J
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vilken underbar och unik person du är.Du finns bara i ett exemplar och du just du är så underbar som just du bara kan vara. Tänk vilken tur att vi kan vara precis dem vi är, att vara till för oss själva så vi kan dela vår kärlek till dem som är värda det.



( det säger jag inte bara för att jag är din mamma utan för så är det!)

Älska livet för det det är och det positiva det ger och ger i framtiden!!!



2010-12-08 @ 23:28:59

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback