26 - My fears


Datum: 2010-12-12 Tid: 15:00:00

När jag läste dagens ämne och listade upp alla de saker jag är rädd för i huvudet insåg jag att jag är nog rätt feg ändå och det här inlägget hade kunnat bli hur långt som helst. Istället ska jag ta det rätt kortfattat. Jag är rädd för spindlar, och egentligen alla småkryp. Ormar också och fötter. Eller jag skulle väl egentligen inte påstå att jag är rädd för fötter, mest äcklad av det. Så är jag rädd för mörker också. Mest utomhus, men är jag ensam hemma brukar jag faktiskt tända lampor lite överallt. Andra läskiga saker är katter, spöken, mördare, you name it. De två sistnämnda är kanske lite småtöntigt men har man sett så många skräckfilmer som jag har så blir det så. Jag har slutat se såna nu. Ifall ni undrade.

Annars är jag nog inte rädd för något mer. Kanske folksamlingar sen i lördags, och jag är lite tveksam över om jag verkligen kommer gå på mellandagsrean eller inte. Det var väl allt tror jag.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback