27 - My favorite place


Datum: 2010-12-13 Tid: 10:23:00

Minns när jag var liten och hur vi nästan varje sommar åkte upp till sommarstugan i Norrland. Morfar hade en gammal roddbåt som han brukade fylla med vatten där jag brukade bada, och på kvällarna brukade vi kasta pil eller spela boule. Minns hur han lärde mig munspel på verandan, och hur jag fick skjuta luftgevär första gången där uppe. Minns också hur jag brukade sitta i mormors knä och jag var alltid lika lycklig. Det är jag varje gång jag är där. Det är något speciellt med den där stugan, det måste det vara och jag älskar att vara där uppe. I norr. Jag älskar att bara kunna släppa allt annat och bara vara. Det är underbart.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback