sagaaw.blogg.se gästbloggar


Datum: 2010-01-28 Tid: 11:02:58

Seeeega här. Ni vet hon som tycker om svettis och är singel och sökande. Faaast.. Nu är jag ju inte det längre. Inte tycker jag om svettis heller. Men eftersom att jag fått äran att gästblogga så bör jag kanske skriva om mina åsikter om Janina!

Janina lever ett svenssonliv. Med volvo, radhus och hund, är blond å blåögd. Alltså på både insidan och utsidan, you know what I mean. Trots sin stinkande fiskparfym (som hon snor av mig) så är hon världens mysigaste person! Hon kan vara lite seg och efter, men man blir som man umgås sägs det ju. Börjar se lite sanningen i det ordspråket. Imorgon ska hon ha sitt inflytttningskalas som blir det första i Västerås! Gurkstaden it self.
Tur för mig att jag gillar gurka då, hoppas det bjuds på det! Gurka är gott på flera ställen, höhö.

Nu ska jag avsluta för jag suger. Det vet vi alla.


Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback