tjugosjätte juli tvåtusentio


Datum: 2010-07-26 Tid: 23:08:13



Idag har jag..

.. satt en hästhage för första gången i mitt liv.
.. fått ännu mer myggbett i pannan (ser nu ut som en prickigkorv mellan ögonbryn och hårfäste).
.. druckit "flytande hallonlakritsklubba".
.. sprungit upp och nerför en backe i stövlar genom gräs som går till bröstet på mig.
.. glömt bort att det är ett dike i slutet av backen och ramlat raklång framåt.
.. tänkt en massa på fotbollen, längtat efter träning och fått beslutsångest inför hösten.
.. önskat att jag faktiskt bodde här uppe ändå.
.. haft lite hemlängtan från och till (egen säng och nattsällskap hade varit underbart).
.. insett att folk (främst killar) är jävligt händiga här uppe (allt från att laga bilar, slå stolp, och laga fiskegrejer).

Det är faktiskt helt underbart här uppe, och det är bra roligt att träffa syster min igen. Njuter av sommaren (även fast vädret är sådär) och längtar till att flytta till något eget inom en snar framtid. Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova. Helt slut i benen (stövlar är alltså inte att rekomendera när man ska gå långt, speciellt inte för stora).
Stay tuned.
J
Kommentarer
Postat av: Anonym

Mors sötnosar!!!!! :-)

2010-07-27 @ 10:20:12

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback