if you ever lose your way, I'll leave one on for you


Datum: 2010-06-10 Tid: 18:37:43

Bild lånad av Fanny

Sedan vi fick lämna in skoldatan för sommaren har jag inte haft någon lust alls till att sitta framför burken. Mys med klassen i måndags, en ledig och solig tisdag, och skolavslutning igår är väl det ni missat. Nu ser jag fram emot 12 veckors lov och målet är att det ska bli den bästa tiden i mitt liv.

Igårkväll var en skolavslutningskväll med blandade känslor. Hade riktigt kul från början, men ju senare det blev ju jobbigare blev natten. Hände något som fick mig att tro att jag hade tappat det viktigaste jag har, men det löste sig till slut. Det var hur som helst massa trevligt folk igår, och lite tråkigt är det att det blev som det blev, men sånt som händer.

Imorse jobbade jag mitt sista pass hos CoffeCow. Var tungt att ta sig ur sängen halv 5, då jag mådde som jag förtjänade, men det var bara att dra på sig ett glatt humör för att möta upp pendlarna med kaffe och tidningar.

Nu sitter jag och väntar på att min grabb ska sluta träna, så vi kan träffas och bara finnas till för varandra. Pussas, kramas och bara vara nära. Vi får se vad närmsta dagarna bjuder på, och jag ska försöka bli flitigare på bloggen.
Later
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback