vi sa vi måste lämna våran småstad


Datum: 2010-06-20 Tid: 23:10:57

Det blev inte så mycket tid över för bloggen i slutet av veckan, som ni ser, men å andra sidan är det ju så det ska vara på sommaren. Visst?

Vi vann matchen i onsdags iallfall. 2-1 blev det, och jag älskade att vara tillbaka på planen. Att vi åkte enda till Uppsala spelade inte så stor roll då.
Tidigt (halv 12) på torsdag mötte jag upp Jesper i hälla. Vi köpte med oss jordgubbar och åkte
ut till Björnön för att bada. Hade det inte vart för att vattnet var alldeles för kallt och att solen gick i moln, hade jag doppat mig, men nu blev det som det blev och istället åkte vi till hälla igen för minigolf. Spenderade kvällen här hemma med crocket (som jag förövrigt vann 1 gång) och såg på tigers film.

Tidig uppgång i fredags för att möta upp Johanna och springa några ärenden på stan. Sov resten av dagen, tills pojken min kom och det blev en mysig hemmakväll. Igår blev det bio och spel med grabbens familj. Var urmysigt, och jag njöt av varje sekund med min kärlek. Nu är det en vecka kvar tills vi ses igen, och bara tanken av det är jobbig.

Sitter och lyssnar på Simon Norrsveden, och klickar runt lite på P&L's hemsida. Får fjärilar i magen av att veta att det bara är en vecka kvar, och jag kan lova att förväntningarna är enorma. Men å andra sidan har jag väntat på det sen jag var 10, så det är kanske inte så konstigt.

Rörigt inlägg, och jag ska gå och borsta tänderna.
Take Care
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback