jag skulle andas i det tomrum som blev över


Datum: 2010-05-28 Tid: 14:06:44


Min dag började allt annat än bra. Efter att ha sovit si sådär 2-3 timmar var allt knas när jag vaknade, inte minst min mage. Den har börjat strula igen. Bra mycket också.

Fick ett samtal under webdesignen från Coffe Cow. Nu har jag fått jobb, så i 3 dagar under juni månad kommer jag, med en 10 kilos dunk på ryggen, sälja kaffe någonstans i västerås. Känns som pengar rullar in som det ska snart.

Jag har egentligen inget att skriva. Har match ikväll, kommer hem vid 12/halv 1 skulle jag tro, och då ska jag till Daniel. Jag kommer nog vara död efter den här dagen.. okej kanske inte, åka in för magen igen är nog det värsta som kan hända. Vilket faktiskt är illa nog.

Nu ska jag vara duktig och plugga.
xxx
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback