jag har lurat mig själv för många gånger nu


Datum: 2010-05-25 Tid: 19:09:33

Jag vill iväg. Ut och resa. Sätta mig på ett tåg och se vart jag hamnar. Jag är trött på det mesta just nu och längtar efter nya äventyr. Vill stämma träffa med någon jag inte vet vem det är och se vad dagen bjuder på. Kanske hitta en ny vän på tåget och åka jorden runt tillsammans. Önskar lite att mitt liv vore en film ibland, en komedi typ. Då skulle det där vart en bra idé.

Sommaren är snart här och för en vecka sen var den planerad fullt ut, sen kom verkligheten ifatt mig och arbetslös som jag är kommer p&l ruinera mig. Det är det nog värt, men börjar det inte växa pengar på träd ser det ut som om jag blir hemma rätt mycket resten av sommaren. Ska försöka hänga med folket i Enköping en hel del också. Sen har jag redan bjudit hit en massa gamla vänner. Jesper bland annat, vi har en 1-dags roadtrip inplanerad.

Nu längtar jag till helgen som spenderas hemma hos pojken. Tror det blir awesome.
Jag orkar inte skriva mer, borde nog plugga.
Take care.
J.
Kommentarer
Postat av: Johanna

I KÄNNER DE SAMMA! :D

2010-05-25 @ 19:52:45
Postat av: Klara

Jo men visst, låter precis som den Janina jag känner. "jag borde nog plugga nu..." men brukar vi plugga när vi säger så? nnnnej :)

2010-05-26 @ 18:40:26

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback