pin-striped men of morning are coming for a dance


Datum: 2010-05-06 Tid: 10:02:13

Gårdagen var den bästa födelsedagen sen så långt jag kan minnas. Efter skolan tog Daniel med mig på picknick vid himlabacken. Homokaka, saft och mysigt sällskap under en filt förgyllde de närmsta timmarna. Efter det åkte vi hem till mig, spruta cola med mentos, och mös i soffan. På kvällen tog vi med Mamma och Anders ut och spelade boule i regnet. Det var urmysigt och det var länge sen jag kände mig såpass trygg och lycklig. Att somna i pojkens famn var ett perfekt avslut på kvällen.

Nu ska jag och Klara starta vårat projekt i mediekommunikation.
J
Kommentarer
Postat av: Klara

mm, vi ska starta nu. precis som vi sa igår, och senare igår, och lite tidigare idag...



det funkar inte riktigt för oss det här janina... :(

2010-05-06 @ 10:06:30

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback