since 1993


Datum: 2010-05-04 Tid: 21:19:47

17 är en sån onödig ålder att fylla. Jag menar, 15 blir man byxmyndig, 16 får man övningsköra, 18 får man ta körkort, gå ut på krogen, osv. Men 17 då? Det händer ingenting. När man var yngre kände man sig iallafall så mycket äldre så fort man fick ändra sista siffran till ett snäpp högre, men nu blir det ingen som helst skillnad. Inte vad jag tycker iallafall.
Man borde införa något nytt vid 17 och 19 tycker jag, eller så kan 18 ta och dela med sig av lite då det faktiskt är den åldern då det händer mest.
Bli politiker kanske skulle vara något? Då skulle det vara en av det första saker jag skulle ta upp i regeringen, och så skulle jag ha en lösning på världshungern och fattigdom också, mest för att det låter som en god gärning. 

Imorgon fyller jag år. Då har jag levt i exakt 6 209 dagar och då är det bara ett år kvar tills jag blir myndig. En del av mig ser faktiskt fram emot morgondagen rätt mycket, medan en annan bara ser det som vilken dag som helst.
Okej. Läser man det där som jag precis gjorde kan det låta som om jag lider av schizofreni, men sist jag kollade var jag frisk. Kan hända att tröttheten börjar ta över.

Nu ska jag krypa ner i sängen, för att om några timmar bli väckt med tårta och presenter.
Sleep tight.
J
Kommentarer
Postat av: Klara

Wey, jag blir först med att säga grattis här också :]



GRATTIS JANNIE! :D <3

2010-05-05 @ 09:28:25
Postat av: Fanny

grattis!!! :D

2010-05-05 @ 09:44:29
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback