the way we grew up, and all the lose ends we used to laugh cause we didn't give a damn


Datum: 2010-05-27 Tid: 20:47:38

När jag är hemma själv tänker jag för mycket, och idag har jag låtit mitt förflutna komma ikapp. Jag börjar undra om jag verkligen gjort rätt val, och nyfikenheten efter hur det kunde ha varit växer. Jag har det bra nu, det har jag. But what if? (Engelska uttryck är faktiskt bättre än svenska ibland)

Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med det här, det finns nog ingen logik alls i mina tankar just nu, så det är nog bäst att lämna resten osagt. Jag ångrar ingenting, det ska man inte göra, det är ju ett av mina motton. Men att undra över vad som kan ha vart är en annan sak. Väl?

Det känns som om jag borde hålla mig sysselsatt.. istället för att tänka så mycket. Det här inlägget blev rörigt, mina tankar med. Jag ska göra något vettigt istället.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback