the way you move aint fair you know


Datum: 2010-05-15 Tid: 20:23:46

Uppdateringen har varit dålig, men då ledigheten spenderats på annat sätt är det inte så konstigt. Onsdagens match slutade 4-0 (till oss), och idag kammade vi hem 3 poäng till med resultatet 6-2.

I torsdags kom som sagt Elin, Julia och Johanna hit. Det blev en riktigt mysigkväll med tårta, mariokart, kortspel och en massa snack. Som alltid var det himla kul att träffas igen! Då dom tog tåget hem vid 22 åkte jag hem till grabben och spenderade natten.

Igår bjöd mina päron på lunch och bowling. Enda striken jag lyckades få till var när jag körde för mamma, vilket var lite sådär små surt. Att Daniel vann är väl kanske inget jag vill berätta, men i ett försök att överbevisa mig själv att jag inte är dålig förlorare, erkänner jag det.

Kvällen (och natten) spenderades på Viksäng. Vi var barnvakt åt Daniel's syster, och firade vår månadsdag med tårtbakning. Himla gott blev det, sen hur nyttigt det var är en annan sak, men vi åt ju faktiskt sallad till middag, såatteee...

Nu ligger jag i soffan och funderar på om jag orkar baka chokladbollar eller inte. Skulle egentligen spenderat natten i Enköping hemma hos Elin, men då jag kände att jag inte alls hade varit något bra sällskap skippade jag det. Hade tänkt ligga och tycka synd om mig själv istället.

Blev ett långt inlägg, så tror nog jag uppdaterat för dom dagarna jag missat nu.
Later
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback