they say it changes when the sun goes down


Datum: 2010-05-04 Tid: 14:13:18

valborgsfirande i uppsala

Tisdag och snart en vecka sen sist jag skrev här. Har haft strul med internet hemma, så någon uppdatering har jag inte haft tillgång till, men lever gör jag, för er som börjat undra.

Valborg var lyckat. Det blev Uppsala tillsammans med vänner och pojken på dagen, och efter det träffade jag och Daniel upp Klara och Erik för middag hemma hos mig. Kvällen spenderade vi på djäkneberget och hemma hos en vän till Daniel. Det blev kortfattat, en mysig och nykter valborg.

Annars har det mest varit som vanligt. Mys med pojken, skola och träning. Imorgon fyller jag år, och är det fint väder har Daniel planerat picknick, i annat fall får vi se vad dagen bjuder på. Ska planera in en tjejkväll/födelsedagsmiddag snart hade jag tänkt, något liknande vad jag hade förra året.

Rörigt inlägg. Men då jag inte hade lust alls till att blogga fick det duga.
Nu ska jag försöka ta igen lite på Andra Avenyn, innan jag tar med mig brorsan ut och springer.
Later
J
Kommentarer
Postat av: Klara

Hon skriver: Det blev en mysig och nykter valborg, så har hon en cider i handen ;pPp



det hade du inte tänkt på va jannie? ;)

2010-05-04 @ 14:46:19

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback