din blick är våt och fastnar på min mun


Datum: 2010-05-18 Tid: 15:22:22

Har spenderat senaste nätterna hemma hos min pojke. I söndags tog vi det lugnt, pratade, kollade på pippi och somnade rätt tidigt.
Igår, efter 3 timmars matte och 2 timmars letande efter korgar i så kallad frisbeegolf, åkte jag iväg till Hamre och tränade 11-åriga målvakter (Daniel's syster bland annat). Var lite smånervöst innan, men det gick riktigt bra.
Efter det cyklade vi hem till Daniel, han snaggade sig, medans jag spelade fotboll med hans syster. Var en himla mysig kväll.

Idag slutade jag vid 11 och har legat ute och solat hela eftermiddagen. Ikväll ska jag plugga lite, och somna tidigt hade jag tänkt.
Later
J
Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag är på!

2010-05-18 @ 21:20:23
URL: http://mmarcusolsson.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: jag tycker det låter som en super idé likaså att vi borde dra ihop alla ettor! skulle bli superkul ju!

2010-05-18 @ 23:24:13
URL: http://ellenjannica.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback