feels like I never even woke


Datum: 2010-05-07 Tid: 10:55:44

Äntligen fredag, och jag ser fram emot helgen. Att vi har webdesign nu på morgonen är faktiskt inget jag klagar på, och hade det inte varit för min dåliga fantasi hade jag nog fått rätt mycket gjort den här lektionen. En eftermiddag med Mediekunskap blir nog inte jobbigt det heller.

Inatt sov jag allt annat än bra då jag, efter att ha vaknat och hört min hund skälla, lyckats skrämma upp mig själv hur mycket som helst. Vaknade en gång varje timme, men trots det lyckades jag (rätt oväntat) ta mig upp utan problem imorse.

Ikväll ska jag bara vara hemma med vanliga sällskapet (dvs päronen och Daniel). Tror vi skulle umgås och spela fotboll om vädret tillåter, annars får vi se vart kvällen leder. Åker till Stockholm tidigt imorgonbitti, och förhoppningsvis är jag hemma till klockan fyra för att se någon galning springa nerför skrapan.
Söndag är det match utanför Uppsala då är jag troligtvis borta hela dagen.

Men men.. Efter en chokladmilkshake från donken så fick jag en idé på slutprojektet i webdesign.
Nu ska jag få någonting gjort.
xxx
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback