you're such a smiling sweetheart


Datum: 2010-05-31 Tid: 09:51:48

Jag har haft världens underbaraste helg och efter att min kärlek åkte hem igår kom jag tillbaka till verkligheten. Magen strular nu igen efter att jag sovit några timmar inatt bara. Jag valde att stanna hemma från JB-dagen och spenderar sista dagen i maj till att plugga.

Grabben hade huset för sig själv hela helgen, så packade mig en väska och åkte dit. I fredags blev det bara lugnt, popcorn och ica's hallonsaft. I lördags jobbade jag på marknaden hela dagen. Sålde remmar och chips bland annat. Var faktiskt rätt kul, och jag ska jobba i höst igen (om inte nästa helg i Gnesta). På kvällen köpte jag med mig en massa gott, och åkte hem till Daniel. Lagade tacos i rosa string (citat: facebookgrupp), och mös i soffan. Vaknade upp i söndags och kände att jag ville ha en saltlakris rem, så vi drog ner till marknaden (igen). Slösade bort lite pengar på spel och åt langos. Efter det hem till Skälby. Underbart.

Nu åt jag precis upp min 3e portion jordgubbar med glass under ett dygn, och ska ta mig orken till att plugga.
Later
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback