13 - My week


Datum: 2010-11-29 Tid: 19:48:16

Måndag: Matte i 3 timmar följt av 1 timmes mentorstid innan jag slutade. Är aldrig sådär jättepepp på att åka stadsbuss så istället väntade jag i 2 timmar extra, med sällskap av Saga och Christine, för att åka bil hem med mammas man. Efter det har jag ingen aning om vart tiden flugit iväg och nu sitter jag och funderar på om det kanske skulle vara lika bra att ta en kopp te och krypa ner under täcket.

Tisdag: Medialektion direkt på morgon vilket innebär att vi ska jobba med julkalendern, och efter lunch har vi idrott. Gissar på en rätt skön skoldag imorgon alltså, vilket är lika bra då jag ska träna på kvällen. Blir väl troligtvis något step-up-kondition-och-styrke-grejs (Rätt uppenbart att jag inte minns namnet va?)

Onsdag: På morgonen öppnar jag första luckan i mina (2) adventskalendrar och drar mig iväg till skolan för 3 timmars Media. Slutar 12, och då tänkte jag dra iväg till Enköping. Har träning på kvällen (om vädret tillåter) och innan det tänkte jag hinna med att träffa Jesper. Blir träningen inställd tror jag Josefin och jag kom överrens om att vi skulle simma istället. Hur det blir med det visar sig på onsdag. Fick precis veta att vi ska fira bror min på kvällen också, eftersom han fyller år på torsdag.

Torsdag: Jag har studiedag, vilket innebär att jag är ledig, och det betyder ju att jag har sovmorgon! Yes! ....eller? Nej, just ja, jag ska ju iväg och jobba då ja. 6-9 på tågstation i Västerås ska jag springa runt med kaffe och "värma pendlarna" som det så fint stog på CoffeCow's hemsida i våras. Inte är jag bitter för det, då jag helt klart tycker det är lättförtjänta pengar, och lite roligt är det nog ändå. Tänkte träffa pojken min under dagen, och på kvällen tar jag bussen till Enköping för ännu en träning.

Fredag: Pysseldag i skolan och jag slutar 12. Saga och jag tänkte planera in en fika med gänget efter det, och sen åker jag till Enköping (igen) för att träffa Elin. Troligtvis sista gången vi hinner umgås innan hon drar iväg till Thailand (elak som hon är tar hon inte med mig!!!) så det blir nog awesome. Vart jag spenderar natten är ännu oklart, men sånt brukar ju alltid lösa sig.

Lördag: Lite osäker på den här dagen faktiskt, men alliansmatch ska spelas iallafall, det är väl det som är klart inför lördagen egentligen. Tror det kanske är lagfest, men hur det blir med det visar sig då. Blir troligtvis till att hitta på något med Josefin iallafall.

Söndag: Beroende på hur lördagens ser ut, kan söndagen bli lite hur som helst. Förhoppningsvis ska jag hinna träffa Viktor innan hans match, och efter det ska jag nog bara ta mig igenom söndagen. Tänkte skriva att jag skulle plugga också, men känner jag mig själv rätt ska jag nog inte lova för mycket.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback