5 - My definition of love


Datum: 2010-11-21 Tid: 12:27:52

Kärlek för mig är en känsla av trygghet. En känsla att veta att man alltid har någon att falla tillbaka på. Enligt mig är det skillnad på förälskelse och äkta kärlek. Är jag förälskad visar det sig oftast med fjärilar i magen och knäsvaghet, men kärlek, det är större än så. Att älska varandra i ens värsta stunder, och finnas där när ingenting riktigt funkar som det ska. Det är kärlek för mig. Ett förhålllande är något man måste kämpa med. Man ska kunna bråka om världens mest onödiga saker men ändå veta att vad som än händer löser det sig. Kan man gå igenom svårigheter tillsammans blir man bara starkare och samma gäller kärleken.
Kärlek för mig är att både kunna skratta och gråta tillsammans. Det är att kunna vara dig själv fullt ut, och känna att personen vid din sida älskar dig för just det. Kärlek för mig är att hitta den personen du aldrig riktigt får nog av. Den personen du värdesätter mest, och vet att likt hur du står vid hans sida genom allt, står han vid din sida också. Jag har hittat den personen, och Daniel, han är kärlek för mig.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback