7 - My best friend


Datum: 2010-11-23 Tid: 13:10:42

Egentligen tycker jag nog inte om att välja en bästa vän av mina närmsta. Visst det kan låta klyschigt, men alla mina vänner är bra på olika sätt. Det är dom verkligen.

Måste jag dock välja en person, så måste jag säga att det är Elin. Elin och jag lärde känna varandra ordentligt för några år sen bara. Jag var uttråkad och skulle ut och springa, hon ställde upp som sällskap. Efter det började vi umgås i stort sett hela tiden. Elin är en sån person man alltid vet finns där. Man vet att när det väl gäller ställer hon upp, och självklart gäller samma från min sida. Vi kanske inte ses lika ofta nu, som vi brukade innan jag flyttade, men vi försöker prata och ses så ofta vi kan. Det gör mig egentligen ingenting (mer än att jag kan sakna henne jätte mycket ibland), för i slutändan vet vi alltid vart vi har varandra.
J
Kommentarer
Postat av: Elin

Åh janina du är så söt :) Vi är bäst, kommer alltid finnas vid din sida! Puss bästa vän <3

2010-11-23 @ 20:22:14
Postat av: Anonym

Cooool bild

2010-11-25 @ 22:12:19

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback