drinking old cheap bottles of wine


Datum: 2010-11-05 Tid: 16:53:36


Hittade min cam på golvet bakom datan tidigare idag och ett försök att fördriva tiden tills Elin kommer hit resulterade i dessa bilder. Lyssnar på en awesome spotifylista jag fått av en vän och ser faktiskt fram emot en promenad till Bäckby strax. Dels för att det kommer vara andra gången jag sätter foten utanför dörren idag, och dels för att jag är himla sugen på grönsaker och dip. Mmm.... (and for your information kan jag tänka mig att jag just såg ut som en dregglande homer. med hår då alltså.)

Nu kom kexet och klagade på att det är kallt ute. Det skiter jag i, och med andra ord tänker jag dra med henne ut på promenad ändå. Tänker vara lite social som utbyte, alltså blir inte inlägget längre än så här.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback