in the glare of a neon sign


Datum: 2010-11-07 Tid: 17:42:49

7 imorse drog vi iväg till Lindesberg, och nu sitter jag här, 2 förluster och 1 vinst senare, med en trasig tumme och något (min tränare+mor) tror är hjärnskakning. Trots detta är jag nöjd med dagen. Jag tycker att vi stod upp bra i de som kallades "dödens grupp" och att förlora mot div.1 lag och svenska mästare i futsal är inget att vara besviken över, då flera i vårat lag inte spelat futsal på flera år. Är på ett sätt glad att vi fick möta de lag vi fick göra då vi kan ta med oss vanan av det här snabba spelet till nästa cup om 3 veckor i Stockholm. Det ser jag fram emot.

Nu tänkte jag krypa ner under täcket, och känner jag mig själv rätt tar det väl inte lång tid innan jag somnar. Å andra sidan kan det behövas inför 5 timmars matte imorgon. Sweet dreams people.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback