en liten uppdatering


Datum: 2010-10-25 Tid: 12:29:49

Just nu sitter jag på tåget hem från Sundsvall. Lite bitter är jag över att det redan gått 5 dagar och jag blev nästan lite tårögd när jag ringde mamma och sa att jag inte alls vill åka hem. Visst ska det bli skönt att komma hem till egen säng, och att träffa pojken min och vännerna, men helgen gick alldeles för snabbt.

Att åka upp hit var nog något av det bästa jag gjort på länge. En helg ifrån all stress där hemma var precis vad jag behövde. Umgås med syster min, och bara få tänka på annat var hur skönt som helst, och känner att jag verkligen fått nya krafter nu.

Nu tänker jag dra på lite The Script på iPoden och blunda en stund. Si sådär 2 timmar tills jag är framme i Uppsala och jag börjar bli rastlös redan nu. Hade jag inte haft gratis internet på 1:a klass hade jag dött. Typ. Skriver kanske något mer senare, så stay tuned.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback