no holes in his shoes


Datum: 2010-10-20 Tid: 09:16:56

Klara fyller år, och dagen till ära pryder jag inlägget med en fin, kanske lite gammal, bild på mig och henne.
Den har ni sett förut, jag vet.

Något gick fel när jag valde kläder imorse och jag blev därför lite bitter när jag kom ut och det regnade. Skinnjacka, ingen halsduk och paraplyet i skolan, härlig blandning när det både stormar och regnar ute. Att jag plattade håret imorse gjorde ingen större skillnad. Just nu känner jag att jag lika gärna hade kunnat kliva upp ur sängen och gå direkt till skolan. Hade nog sett ut ungefär som jag gör nu. Fint. Verkligen.

Nu ska jag försöka mig på en flash-uppgift och faktiskt få ut något av den här lektionen.
J
Kommentarer
Postat av: Klara

Jag tycker iaf att bilden är fin :]

2010-10-20 @ 18:24:50

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback