jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks


Datum: 2010-10-06 Tid: 10:14:54

Nu har jag suttit med det här inlägget i snart en halvtimme. Har 0 inspiration till att skriva, och i ett försök till ett vettigt inlägg i form av några få meningar om vädret och vinterjackor gav jag upp. Har egentligen ingenting intressant att berätta, så blir väl en lite snabb update om vad jag har haft för mig sen sist.

Skolan rullar på rätt fint. Vissa dagar är bättre än andra, men oftast känns det som om jag mest är här bara för att. Sitter av tiden och spelar crazy-taxi i några timmar. Är det inte för kallt ute kan det hända att det blir en promenad till ica för att stilla hungern de dagar mamma inte är hemma och gör frukost åt mig.
I fredags umgicks jag med pojken min. Ett försök till att boka bio slutade i en efterlängtat myskväll hemma hos mig. Somnade i famnen på min kärlek och väckte honom med massage (egentligen var det först för att jag ville spela på hans mobil, och inte kunde pinkoden. massagen kom efter, but still).
Drog på mig festklänning, converse (härlig blandning) och drog iväg till Enköping för att möta upp Josefin, Evelina och Tea. Käkade en mysig middag på Vita Elefanten innan vi tog oss ut till Bredsand för lagfest. Kvällen var, minst sagt, galen, men himla rolig. Träffade en hel del gamla vänner och somnade, till min förskräckelse (kanske smula överdrivet) i ett rum fullt med arsenal grejer. Liverpool-fan(?) som jag är led jag lite. I söndags sov jag.

Det är väl ungefär vad som hänt sen sist. Ser fram emot långhelg som börjar med ledighet redan på fredag.
Nu har jag rast och ska försöka dra med mig någon filur för att köpa toast.
xxx
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback