you're my wonderwall


Datum: 2010-10-17 Tid: 18:58:47

Min helg har varit underbar. Minst sagt. Kvällen hos Elin i Enköping blev kanske inte precis som planerad men det var hur trevligt som helst. Tog en kort promenad med kameran, och sen spenderade vi kvällen i sängen tittandes på Idol och Greys anatomy. Fint det.
Åkte hem till Daniel runt 15 igår och jag kunde inte haft en bättre lördag. Vi lagade mat, såg film och bara tog det lugnt. Hur mysigt som helst. Han är bra han, min pojke.

Nu borde jag egentligen plugga, men jag har huvudvärk, så tycker synd om mig själv istället.
Längtar till på torsdag, då jag tar tåget till Sundsvall och syster min. Mer om det i veckan.
Funderar på att krypa ner under täcket rätt snart. Godnatt.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback