every word, every thought, every sound


Datum: 2010-09-02 Tid: 09:05:35

Efter att jag varit i Enköping igårkväll var det omöjligt att sova när jag kom hem, vilket innebär att det var näst intill lika omöjligt att ta sig upp ur sängen imorse. Trots att jag inte ville annat än att somna om lyckades jag ta mig upp ur sängen till slut och nu har första lektionen precis börjat - Engelska. Att börja dagen med att planera en muntlig presentation är väl inte det man hoppats på, men det får funka.

Ser fram emot helgen.. På fredag ska jag träffa en vän jag inte träffat på bra länge, och lördagen spenderas i Skärholmen utanför Stockholm. Himla bra galleria där, och jag planerar att komma hem mycket fattigare än jag åker dit. Awesome.

Nu ska jag koncentrera mig på lektionen, och klockan 16 drar jag iväg på arbetsintervju. Lite nervös måste jag erkänna att jag är, men å andra sidan kanske det är lika bra, då det sägs att man är som mest skärpt då.
Wish me luck.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback