everything's gonna be alright


Datum: 2010-09-14 Tid: 20:59:55

Source: weheartit

Att hänga i skogen en hel dag har väl aldrig varit någon favorit för min del, men måste faktiskt erkänna att jag tyckte att dagens friluftsdag i rönnbyskogen var rätt så mysig ändå. Helt okej väder, en fin pet-pinne och trevligt sällskap.Att dagen sen slutade i soffan, med "3-för-10" choklader, my life as liz, och vanilj te, är faktiskt inte alls något jag klagar på. Rätt skönt om jag får säga det själv.

Nu (sådär en timme efter att jag sett det sista avsnittet av liz) lyssnar jag på Simon Norrsveden och ser fram emot veckan som kommer. Känns som att jag har något att se fram emot varje dag nu, och inte nog med det så har jag en massa planer inför kommande månader. Skulle jag skriva det jag precis skrivit med hjälp av text från en Petter låt (inte alls långsökt) så skulle det räcka med 5 ord - Det går bra nu kompis. Fast... hur roligt hade det här inlägget blivit då? Om det bara hade bestått av fem ynka ord? Jag gissar på inte alls (mest för att övertyga mig själv om att jag inte skrivit allt det här i onödan).

Tänkte se om det går något bra på tv nu och krypa ner under täcket.
Godnatt.
J.

Just ja, jag och pojken har förresten vart tillsammans i 9 månader idag. Det känns bra. Det gör det verkligen.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste i morgon tidningen att det finna varg i Skultuna... Ohhhhhhh nära Rönnby..... Whoooooa

2010-09-15 @ 10:21:27
Postat av: saga

kanske (a)

2010-09-17 @ 08:13:43
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback