jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in


Datum: 2011-04-29 Tid: 11:02:15

Lyssnar på Maggios nya album och är alldeles sprallig. Har fjärilar i magen och längtar tills ikväll, imorn och nästa vecka. Är så nöjd med mina planer inför helgen och valborg kommer troligtvis bli awesome. Nästa vecka blir jag myndig och det är inte alls långt till sommarlov. Det här känns som ett rätt perfekt tillfälle för att citera petter, för kompis.. det går verkligen bra nu!

Ikväll har vi seripremiär mot Vattholma IF och det var länge sen jag var så taggad inför en match. Lite nervös är jag självklart också, men å andra sidan är väl det bara bra. Resten av kvällen kommer att spenderas tillsammans med en fin vän och jag skulle inte kunna tänka mig en bättre fredag. Faktiskt.
Imorgon åker jag till uppsala med vänner och efter det tar jag tåget till örebro för att spendera kvällen och natten tillsammans med samma fina vän som ovan. Tror, som sagt, att helgen kommer bli himla lyckad. Eller.. egentligen vet jag nog att den kommer bli det!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback