one of those melodramatic fools


Datum: 2011-08-14 Tid: 22:01:47

Jag är hemma från en underbar vecka i Karlskoga. En vecka med fantastiska människor. Haft lite gleemaraton, bowlat, roadtrippat till lidköping och tillbaka, och varit på 70-årskalas. I fredags fick jag frukost på sängen av min underbara pojkvän och idag bokade vi thailandsresa. Längtar ihjäl mig tills vi åker, men det är lite mindre än två månader kvar så förhoppningsvis går det fort.

Har lånat Fredriks spotifykonto i smyg och försöker nu komma på vettiga undanflykter från att packa. Imorgonbitti åker jag till Gävle för att träffa Tom och några timmar senare beger jag mig mot Sundsvall. Har inte träffat min syster på evigheter så ser verkligen fram emot kommande vecka. Det kommer utan tvekan blir urbra!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback