en annan tid, ett fotografi


Datum: 2011-08-22 Tid: 14:16:52

 

 

Jag hade en superfin helg i Karlskoga och har precis kommit hem från första skoldagen på sista året. Är lite nostalgisk för tillfälet och tänker tillbaka på de senaste åren, samtidigt som jag sitter och planerar framtiden litegrann. Efter att ha spenderat mer än en timme inne på studera.nu igårkväll har jag blivit väldigt intresserad av lite olika utbildningar och som det är nu har jag faktiskt lite planer för framtiden. Vilket är himla bra, då jag senast igår var nära till tårar just för att jag inte hade en aning om vad jag ville göra.

Sitter med en kopp te framför mig och funderar på om det kanske är dags att lägga fotbollsskorna på hyllan snart. Jag har bara ett år kvar i skolan och känner att jag vill kunna lägga all tid som behövs för att göra mitt bästa sista året, och pendlar jag mellan Enköping och Västerås fyra gånger i veckan kommer jag inte ha den möjligheten. Funderar därför på om det kanske är bättre att kirra ett gymkort på friskis&svettis. Har dock inte bestämt mig än, då jag tänkte känna hur det känns i några veckor till..
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback