finished making sence


Datum: 2011-08-25 Tid: 11:07:46



Jag har försökt skriva ett nytt inlägg ungefär femtioelva gånger nu, men har absolut ingenting att skriva.. Eller okej, jag har saker att skriva. Jag kommer på massa saker att skriva, men sen låter allt bara fult och ointressant så då tar jag bort det igen och så sitter jag här med ännu en tom ruta. Det händer ingenting alls viktigt i mitt liv just nu då skolan är tillbaka som vanligt och jag fått reda på att helgen kommer att spenderas med jobb. Enbart jobb. Bara tanken på jobbet får mig att vilja gå i ide tills på måndag, men då jag behöver alla pengar jag kan få inför Thailand så hade det inte kunnat kommer mer lägligt. Faktiskt.

Om några timmar ska jag iväg till polisen för att fixa pass, och sedan kirra lite välbehövda saker inför thailand i sällskap av Rosanna och lite Klara. Efter det tänker jag fortsätta längta ihjäl mig tills den tionde oktober.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback