jag tror att jag sakta börjar se en kontur


Datum: 2011-02-24 Tid: 16:30:00

Jag lever.. och ja, det kan hända att jag har glömt bort bloggen litegrann. Jag önskar att jag kunde säga att det inte gjorde något eftersom att jag har hur mycket som helst att berätta nu istället, men.. så är inte fallet.
Jag har ingenting att berätta egentligen. Inte ett skvatt. Iallafall inte så länge någon är intresserad av att höra om hur god min kaka är som jag äter nu. Det vill ni nog inte, men jag har ju redan börjat (och jag har lärt mig att om man säger a ska man säga b) så nu kan jag ju lika gärna fortsätta. Den är (eller egentligen var, men vill inte låta glupsk) jättegod! Intressant va?

Mitt liv är väl inte det intressantaste just nu. Jag trivs på praktiken, tränar på kvällarna och försöker att träffa vänner så ofta jag kan. Awesome. Kommer väl troligtvis inte blogga någonting innan helgen, så kan ju passa på att berätta att medans min kära pojkvän lämnar mig i sticket och åker till något skidställe så ska jag stanna kvar i västerås eller enköping (den jäveln!!). Men.. inte är jag bitter för det. Efter att jag bjudit praktikplatsen på cupcakes imorgon så tänker jag inviga lovet med lite festligheter och lite Saga. Sen på lördag blir det romme med bror min. Mer än så är inte planerat än så länge, så stay tuned.
Nu slutar jag för dagen...
J
Kommentarer
Postat av: saga

Lite Saga? Pfft!

Väljer man Saga väljer man MASSA Saga!

2011-02-24 @ 17:19:07
URL: http://markatten.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback