du känner varje skrymsle, varje vrå av mitt hjärta


Datum: 2011-01-28 Tid: 11:16:00

Jag gick inte ut och sprang igår, istället hyrde jag två filmer och belönade mig själv med B&J's half baked. Detta efter att jag och Elin gått runt i stort sett hela Enköping på lite mindre än 2 timmar. Hur skönt som helst, och det var roligt att äntligen kunna göra lite spontana saker tillsammans igen.

Idag är det helg, och jag tror att det här är första veckan på hur länge som helst som jag faktiskt inte längtat. Nu säger jag inte att jag inte tycker att det ska bli skönt, för tro mig det ska det, men menar bara att jag är rätt nöjd med vardagar också här i småstaden.

Hur som helst så blir det tjejkväll hemma hos Linda ikväll. Om ni nu tänker att jag menar hemmaspa, killsnack, smink och nyttigheter, är ni helt ute och cyklar. Handboll och pizza är vad kvällen har att bjuda på. Tror det blir awesome, och förhoppningsvis blir morgondagen med pojken min minst lika bra. Eller... förhoppningsvis och förhoppningsvis.. Det kommer det bli, det är jag säker på.
J

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback