jag ramlar dåliga gatan fram


Datum: 2011-01-06 Tid: 12:08:13

Jag läste på en gammal väns facebook att varje gång man är arg/ledsen förlorar man 60 sekunders glädje. Logiskt, javisst, men för stunden gav det mig en tankeställare och jag ska försöka att inte tänka negativt alls idag.
Det är bara onödigt egentligen.

Det är snöstorm ute nu och om en timme sitter jag på bussen mot Enköping. Tänker inte missa träningen för lite halka så istället hoppas jag på en bra busschaufför. Känner att julmaten börjar lämna sina spår så lika bra att sätta igång med träningen så fort jag kan.

Än så länge är inte kvällens planer spikade men det blir en halvtimme i solariet efter träningen iallafall. Lika bra då man nu inte se så stor skillnad på en snögubbe och mig. Det skulle väl vara om man jämförde näsan isåfall, vad jag vet liknar inte min en morot. Iallafall inte enligt mig själv.
J
Kommentarer
Postat av: Anonym

man behöver inte alltid va stark, man får finnas ändå!:)

2011-01-06 @ 18:17:20
URL: http://sabinabus.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback