skyll inte på praktikanten


Datum: 2011-01-26 Tid: 09:05:29

Andra dagen på praktiken och jag trivs jättebra! Var hur nervös som helst igår fast det släppte väl ungefär i det ögonblicket som jag satt foten innanför dörren. En "veckans fråga", redaktionsmöte och några telefonsamtal var väl ungefär vad gårdagen bestod av. Rätt skön start.

Igårkväll blev det Step-Up tillsammans med Evelina och Isabelle. Kan väl erkänna att det märktes att det där med koreografi aldrig riktigt varit min grej, men jag tror att jag greppade det på slutet iallafall. Vilket var tur då jag lyckats skämma ut mig ett antal gånger under passet. Ehe.

Får se vad jag får göra på praktiken idag, och sen ikväll blir det löpning och fotbollsträning. Hoppas på att förkylningen inte tänker fortsätta krångla och att min kondition hittat tillbaka. Det skulle ju vara rätt fint. Ungefär lika fint som det skulle vara att få med mig Matias på lunch idag. Matlådan åt jag upp till middag igår, och att jag skulle gå ut och äta själv skulle nog aldrig hända. Verkligen inte.
Lovar att försöka uppdatera så ofta jag kan.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback