vi går ut och brinner upp i natten


Datum: 2011-01-27 Tid: 15:39:57

Jag fick med mig Matias på lunch idag igen och det blev en nachotallrik för andra dagen i rad. Dock har jag gjort misstaget att inte ta bort salsan båda dagarna vilket förstörde det litegrann sådär, men jag är glad för det.
Jag menar.. solen skiner, jag har fina planer för helgen, och resten av månadens pengar rullar in rätt fint på kontot i början på nästa vecka. På måndag skulle jag gissa på.

Har inte skräcken för att ringa telefonsamtal till såna jag inte känner försvunnit under praktiken blir jag bra förvånad. Skulle till och med kunna säga att ni får kalla mig Orvar eller något annat finurligt namn isåfall. Den risken vågar jag ta.

En sak jag tänkte på idag var hur litet Enköping faktiskt känns sedan jag flyttat till Västerås. När jag som Enköpingsbo var tvungen att gå hemifrån till torget höll jag på att storkna (Kanske ska tillägga att det rörde sig om lite mindre än 2km). Nu funderar jag stark på att börja cykla sex km till skolan och sex tillbaka så fort våren tillåter. Den här veckan i Enköping har jag gått till i stort sett alla ställen jag ska till och (det kanske inte är något man tror skulle komma från min mun) men det är rätt skönt med lite promenader under dagen. 

Nu slutar jag om en timme och tänkte vara lite flitig.
J
Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt-härligt att du trivs på din praktik och får vara kreativ!!! Kramis

2011-01-28 @ 05:43:36
Postat av: M

Du med dina nachotallrikar !

2011-01-28 @ 11:27:16

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback