vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej


Datum: 2011-01-27 Tid: 09:49:49

Det var iskallt att träna igår och det förvånar mig att jag faktiskt hann tina under natten. Trots det blev jag bra besviken av smset jag fick av min tränare om inställd träning ikväll. Det kanske blir en joggingtur istället.. Bättre än inget alls tänkte jag.

Nu sitter jag på praktiken och väntar på att få ett mejl med en pressrelease. Hann med att skriva tre artiklar som publicerades igår, och jag hoppas på ungefär lika många idag. Får jobba flitigt så får jag ju mer att göra sen.
Fick med mig matias på lunch igår och tänkte försöka med samma idag. Får se vad kvällen har att bjuda på eftersom jag inte har någon träning, men det visar sig.
Stay tuned.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback