det bredar upp min horisont


Datum: 2011-06-13 Tid: 20:52:28


Jag började nyss att fylla i en lista i hopp om att känna mig som 14 igen (ung och blåögd alltså) men tröttnade efter att jag hade skrivit mitt namn och insåg varför jag slutade att lägga upp såna (och så hade jag nog lite för höga förväntningar på vad en lista kan göra).

Nu sitter jag istället och lyssnar på musik och hittar på en massa planer inför sommaren. Försöker bortse från det faktum att det ekar i plånboken och drömmer mig bort i alla fina sommarkvällar som väntar. Har lyckorus i hela kroppen när jag tänker på det och jag vet inte om att det är för att det är sommar, eller för att jag är lite småkär, men jag kan verkligen inte sluta le. Skulle kunna svära på att mina mungipor är i höjd med öronsnibbarna just nu och att de har varit där den senaste timmen.

Nu ska jag krypa ner i soffan och kramas med hunden lite. Börjar jobba klockan 6 imorgonbitti..........
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback