there is so much more to life than this


Datum: 2011-03-13 Tid: 21:07:34

Det har hänt en del sedan sist, vilket faktiskt har varit en av anledningarna till att jag inte har bloggat. Jag och Daniel har valt att gå skilda vägar. Det var nog bäst för oss båda två, och visst är det tråkigt med avsked, men vi har skilts åt som vänner och det är jag glad för.
I veckan som varit har jag insett vilka himla fina vänner jag har och det är något som jag är väldigt tacksam över. Har spenderat dagarna i skolan, med vänner och på träningar, och i fredags bjöds det på lagfest. Vi nollade nykomlingarna i laget, och det kändes himla bra att inte vara yngst och utsatt på lagfesterna längre. Helgen har varit bra, och trots att saker och ting har förändrats under den sista tiden så är jag glad. Jag mår bra, och jag ser fram emot vad framtiden har att erbjuda.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback