you stumble and fall you're the worst of them all


Datum: 2011-03-02 Tid: 13:44:47


I fredags festade jag, i lördags åkte jag skidor, och i söndags spelade jag första utomhusmatchen för i år (som vi förövrigt vann med 3-0). Helgen har varit härlig, och veckan har fortsatt likadant. Fika med vänner och träning i måndags, tjejkväll igår, och idag har jag packat lite då jag drar till Sundsvall imorgon. Mitt liv leker lite just nu (förutom att jag saknar Daniel) och jag ser fram emot att träffa min syster igen.

Får se när jag uppdaterar igen då jag inte har några planer på att sitta vid datorn något under resten av lovet (vilket jag säkert kommer göra ändå om jag känner mig själv rätt). Ska fylla iPoden med lite ny musik och röra mig till Enköping för träning. Take care!
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback