if I told you my stories and sang you my songs


Datum: 2011-05-24 Tid: 00:32:28


Hello Saferide, fint sällskap på facebookchatten av en bästa vän och en örebroare, och lite (eller jättemycket) plugg håller mig vaken just nu och det ser ut som om det inte blir många timmars sömn inatt. Är helt klart värt det för att bli klar med allt skolarbete då det inte är lång tid kvar till sommarlov nu. Jag har nog aldrig varit i sånt behov av ledighet som jag är just nu och jag tänker verkligen, VERKLIGEN, ta vara på sista sommarlovet.

Fick förresten jobb idag. Sommarjobb alltså. En vän hjälpte mig att fixa intervjun och efter en kvart hade jag fått jobb. Har inte kunnat sluta le på hela kvällen, är så glad och tacksam att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Bortsett från lite konsekvenser av lördagens festligheter så går saker och ting rätt bra nu. Aldrig förut varit så säker på vem jag är och får höra rätt ofta hur mycket gladare folk tycker att jag är nu än för ett halvår sedan. Jag kan inte annat än att hålla med. Är så tacksam för allt jag har i mitt liv just nu så att jag typ vill springa och krama varenda person jag ser så fort jag tänker på det. Hindrar mig själv då jag inte riktigt vet hur folk skulle reagera. Dumt att skrämma någon tänkte jag.

Nu ska jag fortsätta skriva om multimedia (ett skolarbete jag redan gjort fast glömt lämna in) och byta ut hello saferide mot lite winnerbäck. Som så många gånger förut blir han mitt sällskap såhär på kvällskvisten. Godnatt.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är grym!

2011-05-24 @ 16:58:42

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback