som ett höstlöv i vårens första flod


Datum: 2011-11-15 Tid: 09:08:11

All min inspiration till att blogga har försvunnit tillsammans med sommaren och bara det här inlägget har jag skrivit om tre gånger redan. Resultatet blir inte bättre för det, vilket i och för sig kan bero på att jag egentligen inte har någonting att skriva. Veckorna går trögt nu för tiden och jag spenderar varje sekund till att längta efter jul. Tröstar mig med att det inte är så länge kvar och försöker få ut så mycket som möjligt av helger och annan ledighet.

Under helgen som var fick jag och Fredrik finbesök ifrån Karlskoga, Örebro och Stockholm. Lite utgång på det och så var min fredag gjord. I lördags mådde jag som förtjänade och vi avslutade kvällen med ett Sagan om ringen-marathon. Rätt fint var det om jag får säga det själv.

Jag har fredag idag och imorgon ska jag iväg till mannen och pussas lite. Mitt hösthumör har gjort att jag lyssnar på Melissa Horn hela tiden, tänker och behöver bekräftelse, så.. lite vardags-mys ska bli hur fint som helst. Lite ovetande om vad jag gett mig in på har jag dessutom lovat att vi ska se Paranormal Activity på bio. Troligtvis kommer det resultera i mardrömmar en månad framåt, men.. det kan det ju vara värt.
Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-15 @ 10:48:40

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback