du sa vi måste lämna våran småstad


Datum: 2011-11-20 Tid: 18:07:49

Jag måste medge, det är fortfarande lite ångestfyllt att knappa in riktnummer innan jag ringer min bästa vän och jag antar att jag nog har lite svårt att släppa det förflutna ändå. Två år senare och det har inte slutat kännas som om jag är på väg hem när jag sitter på buss 774 mot sveriges närmsta.

Visst märks det på ovanstående text att söndagsångesten har övertagit mina tankar och i ett försök att dränka den har jag druckit en hel pepsi max idag. Tände lite ljus tidigare också och nu, bra många timmar senare, är de är på väg att slockna och jag har insett att jag kanske har spenderat lite för lång tid vid datorn.
Tänkte krypa ner under en filt nu och se lite criminal minds istället. Förmodligen resulterar det väl i mardrömmar inatt men jag ska nog stå ut, har ju trots allt sovmorgon till klockan 10 imorgon.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback