den här staden äger vi


Datum: 2011-10-26 Tid: 18:29:43


(Lånade lite bilder av Elin, resten hittar ni på hennes blogg)

Jag är hemma från Thailand och har upplevt några av de bästa veckorna i mitt liv. Har så mycket att berätta från resan att det slutar med att jag inte vill berätta något alls för att jag inte har en aning om vart jag ska börja (eller så pratar jag om det non-stop).. Vi har haft himla tur med vädret och hade strålande sol förutom några få mulna eller regniga dagar. Bodde i en jättefin ville och åkte runt på motorcykelvespor vart vi än skulle. Hade 33 grader i poolen, åkte ut på snorklingstrip till en närliggande ö och shoppade lite på marknad i Hua Hin och i Bangkok. Är så tacksam över att Fredrik, Elin och Robin har gjort den här resan så himla bra och jag skulle ha kunnat stannat mycket, mycket längre.

Nu är jag tillbaka i Sverige och till verkligheten. Fryser så mycket utomhus att jag överväger att använda långkalsonger och har lite ångest över allt plugg. Tröstar mig dock med att jag har lov om några dagar och att jag har så himla mycket roliga saker planerade de närmsta veckorna. Nu ska jag plugga litegrann och sen gå och lägga mig. Känns som om jetlaggen fortfarande sitter kvar...
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback