jag går i vinterskor på hösten


Datum: 2011-10-31 Tid: 13:59:36

Kom nyligen hem från en helg med mannen och för tillfället är det bara jag (och en sovande hund) hemma. Visst brukar det alltid vara lite tungt att lämna studentgatan för en timmes tåg tillbaka till Västerås men idag var det helt annat. Jag har drömt mardrömmar större delen av natten och när jag vaknade, en kvart innan klockan skulle ringa, skulle jag kunnat gjort nästan vad som helst för att få stanna kvar omgiven av den där varma famnen några timmar till. Lite småstressig packning och ett snabbt hejdå senare satt jag på buss nummer 3 mot centralen.

Kan inte riktigt bestämma mig för om det är pms eller höstkyla som är orsak till hur ensamt det känns just nu och mitt försök att börja plugga har slutat i jobbsökande och ett alldeles för blödigt blogginlägg. Tänkte ladda upp med lite levande ljus, en kopp te och godispåsen jag köpte för att bota pluggångesten nu och beta av listan jag har gjort. Tanken är att resterna från sjukdom och thailandsresa ska vara gjorda under kommande vecka så det är väl lika bra att säga hejdå till fritid på en gång..
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback