ska vi älska så ska vi älska till buddy holly


Datum: 2011-09-10 Tid: 00:23:11


Jag är helt utmattad av att ha så ont i magen så valde därför att stanna hemma ännu en dag från skolan och sysselsatte mig med lite trueblood istället. Rätt fint faktiskt, och ännu finare blev dagen då jag begav mig till Enköping och ett par bästa vänner. Jag, Julia och Elin kikade lite Idol (och fortsatte min "diet" jag berättade om igår) och sen kom Johanna efter att hon jobbat klart. Var, som vanligt, hur mysigt som helst och jag känner att jag är så tacksam att jag har dom.

Nu tänkte jag somna till ett avsnitt av trueblood och ladda inför lagfesten imorgon. Har, nu i sista sekund sådär, ändrat mig angående kostym och kommer troligtvis klä ut mig som hemlig agent istället (om jag får tag på en leksakspistol dvs.). Hur som så är jag så jäkligt taggad iallafall.. Finns inte annat än all-in imorgon!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback