hösten fyllde våra hjärtan


Datum: 2011-09-04 Tid: 21:40:16

(Bilden stal jag från fredriks fina syster Elin)

Jag har haft en så himla fin helg och nu trotsar jag den annars bittraste dagen i veckan med världens kanske största leende på läpparna. Inte ens en massa plugg drar ner mitt humör (vilket iofs kan bero på fint söndagssällskap).

I torsdags träffade jag en gammal vän. En vän jag inte träffat på sisådär fyra år. Fyra år som inte kändes som mer än en dag när vi väl sågs. Var himla trevligt och jag är glad att vi fått upp kontakten igen.

I fredags blev jag blond och korthårig för att sedan bege mig mot örebro. God middag, tända ljus och en fin pojkvän väntade när jag kom fram (efter en resa med försenat tåg och en taxitur) och sedan somnade jag och sov bättre än jag gjort på hela veckan.

Igår bjöds det på kräftskiva i en stuga utanför karlskoga. Kubb, kräftor, fia med hutt, badtunna och årets första dopp sammanfattar kvällen rätt bra. Hade hur trevligt som helst vilket jag har ett urbra sällskap att tacka för!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback