jag skulle förstå om du ändrade dig


Datum: 2011-09-07 Tid: 20:41:07

Jag lyssnar på Melissa Horn för tillfället, det är en sån dag idag. Istället för att ta tag i allt plugg jag har efter snart en veckas sjukdom spenderar jag kvällen på facebook. Mest för att hålla tankarna i styr. Jag vet bara att jag lurar mig själv i annat fall och det är bara dumt. Jag vet bättre än så.

Imorgon ska jag till läkaren. Hoppas på att de ska hitta något fel i min mage så att jag slipper ha ont. Det hade varit fint. Speciellt fint såhär inför helgen då jag ska träffa mina bästa vänner på fredag och sedan på lördag gå på lagfest klädd som Charlie Chaplin. Har funderat över kostym hur länge som helst så att jag kan vinna priset för bästa utklädnad, men då jag insåg att jag inte har råd att lägga 700 kronor (som jag ville) så gav jag upp. Varför det blev just chaplin vet jag inte, men nu är kostymen inköpt, så det får det bli. Insåg just att jag inte festat ordentligt på bra länge, så känner jag mig själv rätt går jag all-in på lördag. Det är ju trots allt lagfest, så då brukar det ju bli så ändå..

Nu ska jag vinna över Jesper på wordfeud. Drog på lite partymusik också då jag blev taggad inför helgen.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback